نامه حاميان نياز آذري به هاشمي رفسنجاني
نویسندگان

متن

متن

لینکدونی

نظرات شما

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 104
بازدید هفته : 112
بازدید ماه : 1479
بازدید کل : 182771
تعداد مطالب : 131
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



نامه حاميان نياز آذري به هاشمي رفسنجاني
دسته بندی : <-CategoryName-> نویسنده : اصغر واحدی

 
اين كمپين در اولین اقدام خود با ارسال نامه ای به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن اعلام حمایت از نیاز ، از ایشان خواستند برای استاندار شدن نیاز آذری کمک کنند.

نامه حاميان نياز آذري به هاشمي رفسنجاني

 در پي مصاحبه دكتر نيازآذري يكي از گزينه ها برای استانداري مازندران مبني بر ترجيح فعاليت در دانشگاه بر رفتن به استانداري جمعي از چهره هاي سياسي ، اجتماعي ، فرهنگی و اقتصادي مازندران با ایجاد کمپینی حمایت خود را برای استاندار شدن وی اعلام کردند . 

به گزارش شمال نيوز، اين كمپين در اولین اقدام خود با ارسال نامه ای به علی اکبر هاشمی رفسنجانی ضمن اعلام حمایت از نیاز ، از ایشان خواستند برای استاندار شدن نیاز آذری کمک کنند.

متن نامه اینگونه است :

محضر مبارک حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
سلام علیکم

بدین وسیله حضور حضرتعالی را در استان مازندران گرامی داشته و فرصت را مغتنم شمرده نکاتی چند پیرامون مسائل  مهم استان مازندران به استحضار می رسانیم. مسائلی که با سرنوشت این استان مهم کشورگره خورده و انتظار می رود با همت بلند حضرتعالی مورد توجه مسولان نظام و دولت تدبیر و امید قرار گیرد.

ما جمعی از کنشگران سیاسی ، اجتماعی، اقتصادی  استان مازندران  با درک عمیق از شرایط خاص داخلی و بین المللی کشور  لزوم پاسداری از حماسه 24 خرداد را ضروری دانسته  و کمک  همه جانبه به دولت  جناب آقای دکتر روحانی را در همین راستا تحلیل می نماییم. دولتی که با حمایت ها ، صبوری ، مرارت و هدایت حضرت عالی و با مشارکت انقلابی  مردم هوشمند و نیک اندیش کشورمان توانست  سکان اجرایی کشور را بدست گیرد.

حضرت آیت الله : ما از گذشته و آنچه که بر کشور و فرزندان انقلابی ، نخبگان ، دانشگاهیان و عرصه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی گذشته است سخنی نمی گوییم چرا  که حضرت عالی بخوبی بر همه مسائل کشور وقوف کامل دارید. بلکه دغدغه ما حفظ دست آوردهای حماسه 24 خرداد  است. حماسه ای که بار دیگر امید و اعتماد را به کشور برگرداند و اعتبار از دسته رفته کشور را درعرصه های داخلی و خارجی  در ریل عقلانیت قرار داد.
جناب آقای هاشمی رفسنجانی: آنچه که نگارندگان این سطور را واداشت  تا همزمان با سفر حضرتعالی به استان مازندران جهت شرکت در مراسم سالگرد فقیه وارسته و دانشمند فرزانه  مرحوم آیت الله العظمی  صالحی مازندرانی  رحمت الله  اینگونه باب سخن را باز نماییم موضوع انتخاب استاندار جدید مازندران است که در دستور کار وزارت کشور قرار دارد.

برای فعالان و کنشگران  سیاسی و اجتماعی ، نخبگان و آحاد مردم  استان مازندران  این مسئله بسیار مهم است که حضرتعالی  با توجه به اشرافی که بر امور مختلف کشور به ویژه  جایگاه مهم تاریخی ، انقلابی ، داخلی و بین المللی استان مازندران دارید و در طول سالهای پیش از انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، سازندگی و زمان حساس اخیر  با مشکلات و توانمندی های  مختلف استان مازندران آشنایی دارید  در انتخاب استاندار جدید مازندران دغدغه ها ، مطالبات ، و درخواست های علاقمندان به کارآمدی نظام را به دولت محترم و شخص رییس جمهور منعکس فرمایید.

بر همین اساس و با توجه به منظومه فکری و دیدگاه بلند  حضرتعالی  به نحوه اداره کشور و ضمن احترام به سایر گزینه احتمالی ،  از حضرتعالی استدعا داریم  موجبات برخورداری مردم استان مازندران از یار توانمند تان  جناب آقای دکتر کیومرث نیازآذری رییس فرهیخته و توانمند دانشگاه آزاد اسلامی ساری  به عنوان استاندار جدید مازندران  فراهم  شود تا مردم این استان از نعمت وجود مدیری کارآمد و لایق   بهره مند گردند. مدیری که در طول سالهای خدمت منشا خدمات گسترده و اثربخش  در عرصه های مختلف بوده است  و از ایشان به عنوان مدیری ملی نام می برند که بارها در مناسبت های مختلف  مورد تفقد بزرگان نظام قرار گرفته است.

هر چند ایشان با تواضع و خلوص برگرفته از آموزه های دینی و اخلاقی کار در دانشگاه را بر منصب استانداری ترجیح داده است اما شرایط استان به گونه ای است که به مدیریت توانمند ایشان نیاز مبرم دارد  اگر چه معرفی دکتر نیاز  به حضورآن مقام محترم زیره به کرمان بردن است. برادر ارزشمندی که  تالی تلو جنابعالی بوده و به اقتدار ، درایت ، کارآمدی ، اعتدال ، پاکدستی،  توانمندی ، شجاعت ، سختکوشی ، ولایتمداری  و اهل تدبیر و عقلانیت  اشتهار دارد و در مازندران نام دکتر نیاز با اندیشه و مرام حضرتعالی گره خورده است  و البته ایشان چون سایر علاقمندان تفکر اعتدال و میانه روی  صدمات و هزینه های فراوانی از افراطیون دیده اند.

 ازاین رو از محضر حضرتعالی  مجددا استدعا داریم  با توجه به شناخت  تان از شرایط کشور و لزوم انتخاب مدیران کارکشته و کارآمد ؛ زمینه انتخاب  جناب آقای دکتر نیاز را که مورد وثوق و حمایت  جمع کثیری ازعلما ، فضلا ، دانشگاهیان ، نخبگان ، فرهنگیان ،مدیران پیشکسوت ، کارشناسان  دستگاه های اجرایی ،  ایثارگران ،مجمع نمایندگان ، رسانه های گروهی ، کارآفرینان و صنعت گران ، گروه های سیاسی و تشکل های مردم نهاد می باشد به عنوان استاندار جدید مازندران  فراهم فرمایید.

با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و موفقیت دولت تدبیر و امید   چشم براه  توجه کریمانه تان به مازندران علوی می باشیم.

جمع کثیری ازعلما ، فضلا ، دانشگاهیان ، نخبگان ، فرهنگیان ،مدیران پیشکسوت ، کارشناسان  دستگاه های اجرایی ،  ایثارگران ، رسانه های گروهی ، کارآفرینان و صنعت گران ، گروه های سیاسی و تشکل های مردم نهاد



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت14:30---10 شهريور 1392
باسلام
از مدیر سایت به خاط انعکاس رویدادهای مهم منطقه ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





      یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:,
مطال گذشته

·

دعای ویژه دهه اول ماه ذی‌الحجه ارسال در : 1392/7/16 7:30

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/15 10:35

·

مدارس رودپی ساری با مشارکت محلی هوشمندسازی می شوند ارسال در : 1392/7/15 10:30

·

خسارت 200 میلیارد ریالی سیل در مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:54

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/7/9 8:48

·

آقای استاندار خوش آمدید اما ... ارسال در : 1392/6/20 9:0

·

تشديد نظارت درشهرک هاي ساحلی مازندران ارسال در : 1392/6/20 7:52

·

اطلاعيه مديريت بحران ارسال در : 1392/6/20 7:48

·

مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه ارسال در : 1392/6/19 8:12

·

پرواز به سرزمین وحی از 7 مهر ماه ارسال در : 1392/6/19 7:59

·

مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه ارسال در : 1392/6/18 8:17

·

هیزم تر به کسی فروختن !!! ارسال در : 1392/6/18 8:13

·

سكانداري استانداری مازندران به ربیع فلاح رسید ارسال در : 1392/6/18 8:4

·

مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه ارسال در : 1392/6/17 8:37

·

جدول قیمت خودرو در هفته اخیر ارسال در : 1392/6/16 9:6

·

آخرش معلوم شد، توی سبد یارو چه بود؟ ارسال در : 1392/6/16 8:56

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/16 8:47

·

مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه ارسال در : 1392/6/13 9:32

·

عبوری در سمت شهردار ساری ابقاء شد ارسال در : 1392/6/12 17:50

·

پیش بینی وضع هوای استان مازندران ارسال در : 1392/6/12 10:8

درباره وبلاگ

این وب سایت برای انعکاس موضوعات و خبرهایی پیرامون بخش رودپی جنوبی آکند شهرستان ساری ایجاد شده است.




آرشیو مطالب

لینک دوستان